Friday, July 11, 2008

غايب عنى بقاله سنين

غايب عنى غايب فيا ساكن ولا بنساك

هي اللي كان نورها بيسبق نور الشمس هي اللي كانت روحها بتملأ المكان بالدفء هي اللي كانت لما بتضحك تنشرح ليها القلوب هي الدفا هي الحنان هي اللي نورها مالي المكان هي الأمان ؛ نفسي أقولك مهما طال بيا البعاد , نفسي أقولك إني بحبك مهما كان ؛ نفسي أضمك لو ثواني نفسي أحس بالأمان , ظلمتي قلبي وخنتى حبي ياللى كنتي أغلى ما عندي , سحرتي قلبي يا نبض قلبي واليوم أصبحتى ذكرى عاينها لبكرة بصبر بيها نفسي ويارتنى أقدر أنسى , ومين يقدر ينسى حبه ؛ حبه اللي كان نورة وضله شمسه وحياته وعمرة كله . حبيبتي إن صدى صوتك فى أذناي ينير الدروب بلحن الخلود وعذب الكلام وسحر عينيك و رحيق شفتيك هما كل مناى فطيفك دوما ً فى خيالي يراودني في أحلامي في يقظتي ومنامي فأنتي ,,,؟,,, أجمل الأماني ومن قلبي أهديكي أسمي التهاني فقلبي هو انتى نبع حبي وحناني .

No comments: